Sunday, December 19, 2010

Semangat baru..yeahhh..!!

Semangat yang hilang,segunung harap di pulang,usah di ragukan keupayaan sendiri,hati yang membara mengikutkan kata kata,hahaha..bersemangat la aku,mentang2 la ade blog..hahaha..aku rase mula2 je kot gini,,bese lah semangat baru la kate kan...tp x saloh pon,,dari aku membazir mase buat pekara x berfaedah baik aku mengarut dalam blog,,lagi bagus..malam tadi bosan giler,lepak kedai makan sorang2,member2 semua pegi tengok sprint test..aku malas nop g tgk,,hujan plop tu..baik aku layan perasaan sorang..last2 muncul la idea nok wat blog ni..1 idea yang bernas,terus berjumpa dengan cirah suruh ye ajor wat blog..haha,,semangat punya pasal rela balik awal malam ni.kerana nop tulis dalam ni je..haha...tp bosan la plop balik awal..aku ni biase balik lewat.buat amal sikit kadang2,buat rondaan kampung.mane tau ade berlaku kecurian ke,penghendap malam ke...maklumlah aku kan BUDAK KAMPUNG...letih doh tulis...esop la plop..layan mukabuku lu...

No comments:

Post a Comment