Sunday, December 19, 2010

Kisah AKU & DIA..

Ha2....ni la buah hati aku..nama dia siti mariam(vintage punye nama)..x la lawa mane pun..bese2 jer...cmne la aku leh terpikat ngan awek ni..huh..x bersyukur langsung aku ni.hahaha,,rilek2...aku jumpe awek ni kat kedai makan,dekat je ngan rumoh aku...aku x tahu pun ade awek keje situ,1 hari tu aku g la lepak situ..lame doh x lepak kdai tu sebab x dok awek..hahaha...memang nok lepak kedai awek,klau kedai orang laki baik balik wat air sendiri je kt rumah...terpandang la awek ni..mase tu dia ni x la macam ni,,dulu hitam,maybe skrang pkai Fair n Lovely kot,member2 aku pangil awek ni ALONG...hahaha..nk suke lok...aku macam bese ah steady sokmo..buat2 x tahu je..tp 1 perasaan pelik muncul dalam hati aku,perasaan ingin tahu siape kah awek itu..haha...jadi aku pun siasat la,siasat punya siasat dpt la no fon dia..x mintak sendiri pun,malu la weii..try mesej dia..skali dia balas la...ade chance..haha..gtu la seterusnya berbalas SMS...akhirnya hati ini jadi rindu,,x tahu la bakpe..nok wat gane dah,,semuanya telah di takdirkan terjadi....dan tanggal 23.1.2008.dia sah menjadi awek aku,,bukan isteri lagi,,,aku muda lagi weii..so dah dekat 3 YEAR kitaorang bersama.macam2 dugaan dan cubaan di lalui bersama,gaduh,ketawa..semuanya di kongsi bersama,,hope aku kekal ke akhir hayat bersamanya...doakan kami kekal bersama selamanya yer.AMIN..huahuahua...abes doh la...
I L.O.V.E U...

4 comments: