Thursday, December 30, 2010

KITA JUARA


 
  
KAPTEN Malaysia, Safiq Rahim (kanan) bersama rakan sepasukan menjulang Piala Suzuki AFF 2010 selepas berjaya mengalahkan Indonesia pada perlawanan akhir di Stadium Gelora Bung Karno, Jakarta, sebentar tadi. Malaysia menang dengan agregat 4-2



Kita semua dilahirkan tuk berjaya,
kita harus sedari siapa kita,
kita semua handal, kitalah juara
Bukan mudah untuk kita mencapainya,
kita harus tekun, jangan putus asa,
walau betapa sukar halangan yang ada
Bukalah mata jangan kau terlalu leka,
Kita semua hebat kitalah juara
Jangan siakan setiap peluang yang ada,
Ku pedulikan sesiapa yang tak percaya,
Melangkaui kemampuan yang sedia ada,
Ku tahu diriku hebat akulah juara
.



Olee,olee,olee,,kita juara kita lah juara....


Malaysia menang juga akhirnya menentang indonesia,,,tahniah buat pasukan kita kerana melonjakkan nama negara..semangat giler aku tengok bola tadi,,,besstt...kawan aku tuh siap nanges lagi malaysia menang...bangga katanya..tangisan anak malaysia.semangat tu..aku pun semangat jugak siap conteng2 muka lagi..hahaha..lawak giler muka..trimas malaysia..saya anak malaysia.jangan perkecilkan kebolehan pasukan kita,,malaysia juara,malaysia boleh...support la pasukan kita..maybe 1 hari nanti masuk world cup..mane tau kan..majulah sukan untuk negara...aku sayang malaysia...
kat bawah ni ada la sikit gambar aku dan konco2 aku..semangat bola la kate kan..tak sia2 cat muka,malaysia menang...



HARIMAU LAWAK...HAHAHA....


Aku dah macam badut la pulak..haha..lantaklah,,,semangat punya pasal,pasni naik jerawat la muka aku..x kesah,,kerana mu malaysia...






2 comments:

  1. LAWAK GILER MUKA SORANG2..HARIMAU MALAYA PUNYER SMANGAT DA..X SIA2 CONTENG MUKA,MALAYSIA MENANG..HARIMAU MALAYA MMANG BEST,MMANG SMANGAT..KALAU JERAWAT NAK NAIK PN LPAS NI,LANTAXLAH..YG PNTING,MALAYSIA SUDAH JUARA..TAHNIAH MALAYSIA..PROUD OF YOU MALAYSIA..HAVE FUN..

    ReplyDelete
  2. cat muka tue korunk pkai cat aper yer?

    ReplyDelete