Tuesday, December 21, 2010

Kenangan Ku


Hmmm..bile aku tengok je pic ni,teringat balik mase first day daftar masuk kolej..mase tu memang bengang giler,ntah x tau la nape..dah la dress skema je..biase la baru2,,abes je daftar terus naik bas nak g Orientasi..
dah la bas penuh.duduk berhimpit2 dalam bas.panas giler la.3 hari jugak orientasi,nama tempat tu aku dah lupa.x best langsung orientasi.baju skema je kena pakai,pastu g la hostel,mase tu kat taman perwaja,hostel macam umah kongsi daa,,x de arah tujuan,duduk jugak,mase tu la aku kenal budak nama izwan syafiq ni,dalam pic tu baju kaler merah,mase tu aku ingat dia ni apek,sebab macam cina muka dia,last2 tengok dia sembahyang,laa,islam rupa nye..dia lah first kawan aku kenal mase tu,nasib baik kelas pun sama.hari2 tengok budak ni,,tapi aku memang suka tinggal kat hostel tu,banyak kenangan manis dan pahit,mase sem 1,duit xde,makan megi je,1 bungkus kongsi 3 orang,megi tu pun pau budak pompuan depan umah..hahaha..malu,,jagan di kira la..lapar punya pasal,sanggup tebalkan muka,sekarang dah abes study,masing2 hal masing2,tapi still contact..pada si keding,payed,udin and botak,aku rindu giler kat korang,,harap kawan sampai mati la yer..jangan lupa kenangan kita.huahuahua...

Aku dengan botak,nama dia deedat,ntah kenapa orang pangil dia botak..

Macam model la dua orang ni,Payed ngan keding..woo..

aku snap diam2 pic ni..haha..sorry ye udin..


Buat semua kawan2 kolej dulu,aku rindu giler kat korang..lalala...ble la bisa ketemu sama kamu..friends 4 ever....




No comments:

Post a Comment