Sunday, December 19, 2010

Luar jangkaan

X sangka la plop ade jgk org nk follow blog aku nih.thanks pada yang telah follow aku..1 penghargaan buat diri aku...thanks ye..mata aku dah x leh nok buke dh.dari semalam x tido.gila edit BLOG ni..semangat x bertempat..kepala pusing giler,,haha..dah la pagi2 lagi kena g JPJ,ade hal sikit nk settle pastu ikut member aku g cuci mata kt PASAR PAYANG..ramai awek..maklumla musim cuti sekolah..macam2 gelagat manusia aku tengok hari ni..heppy..yang muda,tua,ngan family,kapel...macam2 ade daa....makin lawo kawasan PASAR PAYANG...jeti bot penambang baru,pulau warisan la...tp plik aku,sape la bagi nama pulau warisan,sedangkan dulu kt pulau tu banyak DOG,sampai orang panggil pulau DOG...auuu...tp syabas la kerajaan terengganu sebab banyak kemudahan telah di naik taraf...bangge jadi rakyat terengganu wei..last dari aku pakat2 la melawat terengganu..mcm agensi pelancongan la plop..anak cina naik perahu,belum datang belum tahu..muahaha,,,kat bawah ni ade sikit gambar untuk tontonan umum.

Permandangan di pulau warisan

Permandangan waktu malam di pulau warisan

Kedai menjual barangan sutera terengganu dan songket,semuanya di pasar payang.


 
PAKAT MARI RAMAI RAMAI


No comments:

Post a Comment