Monday, January 3, 2011

Selamat Kembali ke Sekolah



Pagi tadi lepas abess je makan kt kedai trus balik umah...dalam perjalanan balik umah aku tengok lah budak2 nak g skolah.maklumlah musim cuti dah abess.masing2 serba baru,baju baru,seluar baru,kasut baru semua la baru..botak la kepala mak bapak diaorang...sambil bawak motor aku senyum sorang2 melihat gelagat budak2 ni...ade yang happy,ade jugak yang masam jee...x puas lg ke cuti adik oii..terlintas la dalam kepala hotak aku ni..aku pun macam diaorang jugak dulu..nak masuk darjah satu bukan main excited lagi,seminggu sebelum skolah start dah try baju baru,kasut baru la..hahaha...bile sampai kat skolah nak balik pulak...hahaha..takot..tengok muka cikgu bengis semacam je...tapi tu kecik2 dulu...aku rindu giler zaman skolah..rase macam nak masuk skolah balik...ngeh3,,,best oo..mase duk kolej x best plak,,,hampeh je...aku nak sekolah balik....miss u cikgu2,,,hahaha,,,aku la budak paling baik mase skolah dulu.homework semua buat,masalah disiplin??langsung xde...hahaha,,,tipu je semua tu...betul la ape yang orang cakap,mase skolah tu lah zaman yang paling best.bile dah abess nanti pun rase nak skolah lagi...btl2...adik2 yang skolah tu,,belajar la baik2 ye...mak bapak hantar korang bukan untuk sesiapa,tapi untuk korang jugak,,,semoga menjadi insan yang berjaya pada negara,keluarga....fight back to school....yeahh....school of rock...peace..


No comments:

Post a Comment