Tuesday, January 4, 2011

Idaman Kalbu

Aku nak jugak benda ni,,nak jugakk!!bila la aku dapat merasa pakai barang ni...barang ni dah lama jadi idaman hati aku....Oh jam RADO....bila la kau nak lepak kat tangan aku nih??hahaha...tulah idaman kalbu aku,,jam RADO...aku teringin sangat nak dapat jam ni..lawa siott....mengancam jiwa...Rado antara jam yang femes dan mahal di dunia kot...entah la...rolex no 1 kot..x kesah la no berapa pun,asalkan aku minat...jam ni memang sesuai untuk para jejaka yang memntingkan gaya mewah dan ekslusif.(salah eja maaf ye).biar papa asalkan bergaya kata orang..hahaha...harga jam ni pun lawa seperti jamnya jugak...harga mengikut model jam la..berapa aku x pasti,,tapi member aku beli baru2 ni harga RM 4000...fuyoo...boleh la tahan harganya...mau x makan aku kalau nak beli,,,hahaha...harap2 satu hari nanti jam ni melekat di tangan aku...insyALLAH...doakan aku yer..huahua....kat bawah ni ada sikit info tentang jam RADO..aku amik dari wikipedia...

Rado adalah pengeluar jam tangan switzerland, dengan ibu pejabat pusat di lengnau Switzerland. Ia dikenali untuk kegunaan bahan tahan-calar.Dibentuk pada 1917 sebagai Co, Rado awalnya hanya dihasilkan gerakan menonton. Pada tahun 1957 syarikat melancarkan koleksi pertama jam tangan dengan jenama Rado. Pada 1962, Rado Diastar, pertama di dunia-bukti awal menonton, dilancarkan. Ini telah dihasilkan sejak, sekarang dijual sebagai DiaStar Original.Pada tahun 2004 visi Rado diwujudkan dengan diperkenalkannya V10K tersebut.
 Pelapisan menonton dengan berlian teknologi tinggi membuat V10K jam tersulit di Bumi, disedari oleh Guinness Book of World Records. jam tangan berjenama Rado baru ini juga berbeza dari industri menonton tradisional Switzerland dalam estetika mereka yang unik. 
 Rado telah menerima lebih daripada 20 anugerah design antarabangsa elit, dari RED DOT Award ke iF Design Award, untuk kedua produk mereka dan yang paling baru-baru ini, mereka bekerjasama dengan Jasper Morrison untuk menonton tempat inovatif yang meniru bentuk pergelangan tangan manusia.
Berbelit2 wikipedia...hahaha..sorry..




Semoga termakbul impian aku nih,,amin...



No comments:

Post a Comment