Tuesday, January 4, 2011

My uncle Wedding

Tamat lah riwayat zaman bujang pak cik aku,,,pak su aku,,hahaha,,dapat mak su baru...tambah pulak sorang lagi dalam ahli keluarga aku...biase la,sape x nak kawin kan...semua nak..aku kompom nak..hehe,,,aku malas nk merepek banyak2...selamat pengantin baru..semoga kekal ke akhir hayat...cepat2 timang anak yer.hahaha...









Mase majlis akad nikah...sekali lafaz je..cool je..tabik spring la pak su..


penyeri majlis la konon..hahaha...ni kazen2 aku.


Ni lah mak su aku...comel2...


Terimalah sayang duit hantaran dari abang,maybe itu yang di ucapakan dalam hati pak su aku,,duit hantaran secret..hehe,,


Asyik pegang je,,nak bagi ke x nak ni??


Masa majlis persandingan..ada banyak lagi pic..malas nak upload...



Dah kawin vs Bujang

Akhir kata..semoga korang berdua bahgia sentiasa la yer,,,aku doakan yang terbaik untuk pak su and mak su aku...hope kekal ke akhir hayat...

No comments:

Post a Comment