Tuesday, January 4, 2011

Budak Jepun



Aku sangat suke dekat cousin aku nih sorang..comel,dah la mata sepet,dah macam anak jepun aku tengok...cute...camne la kau besar nanti...nama budak ni Mohd Lutfi Darwish.anak kepada Lokman iaitu pak cik aku....hari2 datang umah aku nak main aku punya laptop...kadang2 aku bagi jugak,,tapi time aku nk tido ke,nak guna laptop ke,memang aku kunci bilik aku..klau tak si jepun ni akan serbu bilik aku...biasa dia bawak geng dia...Daniel,sepupu aku jugak,,tu lagi ganas..pantang nampak aku main laptop je nak main...aku kunci pintu,dengan pintu2 dia sepak..pastu mula la kena maki dengan aku...hahaha...budak2..bese la..pastu bla..bla..bla..
(malas menaip dah)






Harap2 bila dah besar nanti jadi insan yang berjaya di dunia dan akhirat.amin.



4 comments:

  1. wahh comels nye mudaks nieee!!!

    ReplyDelete
  2. muahaha,,,tenkiu2...maybe ikot mak n ayh dia kot..dua2 putih...

    ReplyDelete
  3. kesian kat budok kene seksa dop bg men laptop hahaahah...lau sye...bukan setakat knci pintu..saya dah pindah umah lain dah kot..lau nk men laptop saya wakkakaka

    ReplyDelete
  4. weyy ! muke dye same mcm ank buah malek laaa , hahahaha . comel !

    ReplyDelete